onsdag 10 mars 2010

Vilken sooolig och härlig dag!

Ja tänk om man kunde få gå ut...jag längtar efter att få känns solen nu ju när den äntligen kommit! Nej då får man vara inne med 2 sjuka barn. Snoret rinner och Moa hostar och Alva har lite feber men inte mycket..kan det lixom inte bara släppa! Man blir såå uttråkad när man bara är inne och ingen fantasi får man heller så barnen bara sitter och glor! Moa har väl tittat på pippi 3 gånger nu tror jag! =/ Jaja sålänge hon e nöjd. usch känner mig lätt bitter just nu för att allt känns så tråkigt och alla sjukdomar som kommer det är ju inte långa stunder man får vara frisk...gahhh längat till sommaren!

Här är mina små sjuklingar idag ,båda med varsin napp och ser allmänt trötta ut! Alva sover just nu hon var trött som en gnu men henne är det bara att lägga i sängen och gå hon somnar själv...rätt skönt faktiskt! Ska väl börja göra mig iordning för kvällens jobb...
Har inte träffat Jonas sen i Söndags känns det som man möts i dörren på eftermiddagarna sen ses man typ i en halvtimme om kvällarna när jag kommer hem! Oså ska han åka iväg o jobba i Linköping i helgen! Suck........
Nä nu ska göras lite nytta! Vi ses ha en fortsatt trevlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar