måndag 1 mars 2010

Jobb

Ja idag var det Måndag igen men inte vilken Måndag som helst...för idag ska nämliogen Lotta jobba för första gången på drygt ett år..ska börja med 17-21 mån-ons ett tag så jag kommer in i rullorna igen! jag är nervös måste jag erkänna men endå känner jag att jag längtar att bara få vara jag och inte mamma lixom! så lite skönt ska det bli!


Ringde Bvc idag igen för Alvas mage har inte blivit bra än! Vi har ju börjat med semper magdroppar nu och kört med dom sen i Fredags men det kunde tydligen dröja upp till en vecka innan man såg resultat! Så jag väntar eftersom hon inte verkar lida av det och inte har ont...det är bara mamma som får byta blöja lite oftare ! =) jaja det ska väl ge sig snart antar jag...men hon smittar inte iaf. så idag ska vi gå till öppna en sväng!
Jahapp vi ses skriver säkert lite senare efter jobbet! =)
ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar