måndag 8 mars 2010

Hemmadag!

Måste börja med att säga att jag är medlem i Buzzador för ni som inte vet vad det är så är det ett företag som skickar ut produkter till folk som skall prövas osv nån sorts undersökning med andra ord Eftersom jag anmält att jag har en liten fick jag detta i paket på posten att pröva och det är inte lite heller!.....................Meningen är väl att jag ska bjuda andra mammor och se vad dom tycker oså vidare sen skall jag lämna en rapport på www.buzzador.se och berätta hur det gick....väldigt värt tycker jag... När Moa var liten fick jag oxå från Nestle fast då fick jag välling och fruktpure av nå slag! Kuligt....

Idag är vi hemma allihopa utan Jonas såklart.....AQlva vart väldigt kinkig inatt osv. trodde det var magen eftersom hon haft sina magproblem sen magsjukan men icke då märkte jag att det runnit i hennes öra så det var bara att ringa doktorn och fick en tid idag i Tillberga..så vi är nästan nyss hemkomna därifrån..ingen öroninflamation men rött och lite irreterad......skönt. Nu sover den lilla och den stora sitter och tittar på Djungeldjuret Hugo och äter kex och myser i soffan!

Min lilla busunge som är överallt nuförtiden!
Åså Moa som stod så här 06:30 imorse! Gitarren och micken i högsta hugg..hahaha skruttan! Hon e en riktig underhållare hon!

Jaha det är ju Måndag så det innebär jobb för mig ikväll! Jonas ska på föräldramöte på dagis så mamma/mormor kommer hit och sitter en stund! E trött som en gnu så jag förstår faktiskt inte hur jag ska orka jobba.....men men jag får nog energi när jag väl kommer dit!
Igår kväll var jag o tränade med Heidi på rocklunda, det var ett riktigt roligt pass med full fart vill jag lova och hon som höll i det var kanske ...17 år kanske och världens kraftpaket ni skulle sett hennes skinkor....haha!
Ja nä nu ska det plockas lite innan lilltrollet vaknar!
Vi ses




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar