fredag 12 mars 2010

Önskar att.....

Önskar att man kunde få gå ut i solen det ser så härligt ut! Men vi har snällt fått vara inne hela veckan , jag sa det till Jonas igår men gud ungarna har inte fått friskt luft på hela veckan..stackarna men vad gör man dom har ju vart sjuka och är det fortfarande lite men idag e dom iaf feberfria.... Alva e ju fortfarande "dålig i magen" el nja hon bajsar kanske 3-4 ggr om dagen och är lös...menmen har ju pratat med läkarn och han tror inte det är nån fara eftersom det kom med en magsjuka..men det tar på psyket vill jag lova man går ju o oroar sig kanske helt i onödan dock men men....Igår fick Alva äta lite själv med händerna och det var uppskattat och kladdigt men kul att se..hon verkligen njöt och hon pillade faktiskt i sig en hel del.....

Moas nya hobby dessa dagar vi vart inne...."mamma jag fryser lite jag måste faktiskt hoppa lite" slutar oftast med att hon står i trosor och hoppar iaf för då svettas hon ju! Hon har ju nu börjat med att ha låtsas kompisar..igår hade hon Niklas på besök..hahaha jag döör men men det är bara att spela med! Jag fick dock inte träffa honom för henne men sen gick jag upp ändå och då låg dom i hennes säng och läste en bok ! =) haha.

Jaha får väl se vad dagen i ära har att bjussa på Moa åkte iväg en stund med Jonas för att hämta lite jobbargrejer på Jonas jobb då han åker till Linköping i helgen! Skulle svänga förbi leksakaffären oxå och köpa nått hade han lovat henne så vi får se vad dom kommer hem med!
Alva sover förmiddag och jag passar på att sitta här..skulle behöva sova igentligen !
Idag e det Fredag och det innebär Lets dance och Solsidan ikväll och givetvis tacos oxå!
vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar