måndag 15 mars 2010

Hej hopp!

Ja hej hopp allesammans! Måndag igen då! Är sådär helt dagvild har lixom ingen koll på vad det är för dag! Helgen har väl inte bestått av många knop , Jonas åkte till Linköping tidigt i Lördags morse och jag trodde vi var friska då barnen var feberfria och jag mådde ok, så vi begav oss ner på stan med mor min och skulle titta lite vid isbanan och så för det var tydligen nån avslutning där för i år! Vi var väl på stan en timme sen ville inte Moa nå mer hon ville promt gå hem till mormor så vi gick dit och fikade istället! Fick iaf gå in på vero moda och köpa en sjal jag velat ha ett tag så nu är den miiin! Mormor bjöd på fika och mat mums! Vi var där nästan hela dagen..skönt att vara hemmifrån lite men vid 5 tiden gav vi oss och körde mot Tillberga! Alva var lite kinkig och väldigt snorig och det visade sig sen att hon hade lite feber iaf.....suck! Jaja barnen somnade ganska snabbt härhemma och jag tittade på melodifestivalen helt själv..=( Tittade klart på den och sedan så gick jag o la mig jag med! Hade legat ca 5 min så började ALva..........och höll mig vaken i stort sätt hela natten fick väl sova mellan 04:00-06:30 iaf alltid nått! Så igår Söndag var jag ganska sliten må ni tro! Sen kom Jónas hem igår eftermiddag som jag längtat! =) Fick sova ganska bra inatt Jonas tog Alva dom gånger hon vaknade..det var snällt och väldigt uppskattat!Kan man inte få vara frisk ett tag nu...o få sova en hel natt!

Ikväll blir det jobb igen..kul! skönt att komma iväg lite faktiskt!
Vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar