torsdag 4 mars 2010

Sooova kanske!

Ja nu sitter jag här igen fast jag skulle behöva sova en stund...e såå trött ! Vet inte om det är för att jag jobbat el denna årstid bara..! Tänk när det blir vår och sooolen skiner och fåglarana kvittrar gud så härligt! Man blir ju så glad då och allt känns så lätt då! MOa var inte glad idag när jag lämnade henne på dagis hon gillar absolut inte att vara ute nu när det är kallt! men jag tror det blir bättre så fort jag lämnat stället! Skruttan ..det gör fortfarande ont att lämna henne när hon e så! På tal om Moa så har hon börjat gått o sagt nått såå roligt..mamma/pappa "dra mig baklänges" hahahaha! innan jag fattade var det var så höll jag på att dö. Det är nämligen ett barnprogram på bollibompa som heter så! ja hon e rolig hon hon gör/säger så mycket tok!

Hon ska ju börja ställa sig i konstiga ställningar när man ska ta kort detta är en utav dom! =)

Ikväll blir det till att träna med Heidi...ska bli skönt! Blir nog till att testa ett nytt pass ikväll ,kul.
jaja nu ska jag göre annat...
vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar