onsdag 3 mars 2010

Trött trött trött...

Ja trött e man väl ganska ofta nu för tiden antar jag! men det ingår väl.. jag e lite extra trött eftersom jag börjat jobba om kvällarna nu och det e man ju inte van med så man blir lite sliten men man kommer nog in i det oxå med tiden!
Ja vad har hänt sen sist då........
Måndags var vi på Öppna förskolan, Moa älskar ju bara att vara där! Igår var vi först i gymnastiksalen med öppna förskolan och där var det en hel del familjer med sina små och stora barn jättekul verkligen! =) Idag fick Moa åka till dagis då dom skulle gå till gymnastiksalen igen men det får inte Moa för mycket av vill jag lova hon älskar att vara där och speciellt med sina dagiskompisar! Skrutten hon har blivit såå stor....
Idag blir det till o vara hemma...både jag o Alva behöver det tror jag...skönt faktiskt!
Ikväll blir det jobb sista dagen denna vecka.......kul!
Nä nu ska jag surfa...........
puss puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar